رادین ماینر

جستجو

چگونه کیف پول بیت کوین بسازیم

ارز دیجیتال چیست؟
ارز دیجیتال درست مانند ارزهای فیات نوعی پول و بعضا دارایی است با این تفاوت که به صورت دیجیتال و در بستر وب وجود دارد و برخلاف ارزهای فیات به صورت فیزیکی یعنی کاغذی یا سکه وجود ندارد.

بیت کوین چیست؟
بیت کوین نوعی رمزارز و محبوب‌ترین رمزارز شناخته شده در جهان است. حجم بازار معاملات بیت کوین از سایر رمزارزهای دیگر بیشتر است و از نظر قیمت اختلاف زیادی با دیگر رمزارزهای محبوب از جمله اتریوم دارد.

کیف پول بیت کوین چیست؟
در حوزه ارزهای دیجیتال معاملات بین دو فرد بدون دخالت هیچ واسطه ای صورت میگیرد و دیگر مانند سیستم های سنتی ارزهای فیات، خبری از بانک نیست و هر کس خود مسئول نگهداری دارایی های خودش است و این دارایی های که بصورت ارز های دیجیتال هستن را در سیستم های نرم افزاری یا سخت افزاری نگهداری میکند که به این سیستم ها والت Wallet یا کیف پول گفته میشود

آدرس بیت کوین چیست؟
آدرس بیت کوین یا در واقع آدرس کیف پول بیت کوین را می‌توان چیزی شبیه به شماره حساب بانکی یا شماره شبا دانست. از این آدرس برای ارسال و دریافت وجه می‌توان استفاده کرد و در واقع، کاربر این آدرس را در اختیار سایرین قرار می‌دهد تا برای واریز وجه به حساب او از آن استفاده کنند. به بیان دقیق‌تر آدرس بیت کوین منبع یا مقصد یک پرداخت بیت کوین را نشان می‌دهد. به طور مشابه با ارسال ایمیل، در صورتی که فرد بخواهد بیت کوین به دوست خود یا هر شخص دیگری ارسال کند، باید بیت کوین را از آدرس بیت کوین خود به آدرس بیت کوین او ارسال کند.

بیشتر بدانید: فروش ماینر قانونی

چطور آدرس بیت کوین بسازیم؟
برای ساخت آدرس بیت کوین، کاربر ابتدا نیاز به یک کیف پول بیت کوین دارد. فرد از این کیف پول بیت کوین برای ارسال، دریافت و ذخیره‌سازی سرمایه‌های بیت کوین در شبکه استفاده می‌کند. همچنین، کیف پول بیت کوین کلیدهای خصوصی را ذخیره می‌کند که اساسا مسیر دسترسی کاربر به بیت کوین‌های خود او است

معرفی کیف پول coinomi

این کیف پول در سال 2017 عرضه شده و علاوه بر بیت کوین از صد ها ارزدیجیتال دیگر نیز پشتیبانی میکند و میتوان آن را بر روی اکثر سیستم عامل ها نصب و استفاده کنید. از ویژگی های مثبت این کیف پول میتوان به امنیت بالا ، نصب ساده و آسان، پشتیبانی از چندین زبان و پشتیبانی از تعداد زیادی ارز دیجیتال اشاره کرد.

 

ابتدا با توجه به سیستم عامل تلفن هوشمند خود این کیف پول را از دانلود کنید

 

0

 

سپس آن را اجرا کنید و برای ایجاد یک حساب جدید بر روی create a new wallet کلیک کنید. (1)

 

1 2

 

و رمز عبوری برای کیف پول خود در نظر بگیرید و آن را در مکان مربوطه وارد کنید. (2)

 

2 1

 

حال بر روی بیت کوین کلیک کنید و آن را انتخاب کنید و سپس با کلیک بر روی ایکون مثبت آن را به کیف پول خود اضافه کنید. (3) و (4)

 

3 1

 

در مرحله بعد بر روی Agree کلیک کنید تا با قوانین استفاده از این کیف پول موافقت کنید. (5)

4 1

 

هم اکنون بیت کوین به کیف پول شما اضافه شد و میتوانید میزان موجودی خود را مشاهده کنید. (6)

5 2

 

حال برای دریافت بیت کوین به ادرس کیف پولی که ایجاد کردید بر روی receive و برای ارسال آن به ادرس دیگران بر روی send کلیک کنید. (7) و (8)

6 2

 

در این قسمت ادرس کیف پول شما نمایش داده شده است که میتوانید آن را کپی کنید و برای دیگران ارسال کنید تا بتوانند برای شما بیت کوین ارسال کنند. (9)

همچنین میتوانید از کد QR تولید شده برای این کار استفاده کنید. (10)

7 2

 

برای ارسال بیت کوین به کیف پول دیگران کافی است ادرس ولت مقصد را در قسمت to وارد کنید و میزان بیت کوینی که قصد ارسال آن را دارید را در amount وارد کنید. (11) و (12)

همچنین در این قسمت میتوانید مبلغ ارسالی را برحسب usd مشاهده کنید. (13)

بهتر است بدانید: خرید ماینر قانونی

8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *